vrijdag 7 juni 2013

Levend reclamebord voor Koetstock

Het kan de automobilisten niet zijn ontgaan vorige week langs de N401 bij de rotonde bij Portengen. Iedere avond stond Gert Jan Bouwman, bij de bevolking van Kockengen en Portengen bekend als GJ, met een sandwichbord op zijn rug en borst reclame te maken voor Koetstock 2013 op vrijdag 7 en zaterdag 8 juni. Regen, wind of zonneschijn, het maakte GJ allemaal niet uit. Hij stond er vanaf 16.00 tot 18.30 uur en wees de automobilisten die passeerden op de achttiende editie van het festival in Kockengen.

“Tijdens het opbouwen van het festivalterrein vorig jaar in Zwem- en Recreatiepark De Koet heb ik voorzitter Adrie de Lange beloofd dat ik dit jaar met een sandwichbord reclame zou maken voor Koetstock. Hij was het vergeten maar vorige week is mijn speciale bord toch nog gemaakt. Ik heb heel veel reacties gehad. Zelfs een bedrijf uit Breukelen wilde mij wel huren om reclame te lopen voor dat bedrijf. Dat doe ik niet. Ik doe dit uit liefde voor De Koet en uit liefde voor Koetstock,” vertelt GJ, huisfilosoof van Koetstock en tijdens het festival gastheer achter de schermen.

Tekst en foto: Gijs Kleinveld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten