zondag 1 maart 2015

Kies Koos Segers bij de waterschapsverkiezingen op 18 maart

Beste mede inwoners van Kockengen,


De verkiezingen van 18 maart komen er aan. Door een procedurefout ben ik eerst op de lijst voor het waterschap AGV gezet. Het is echter verplicht te wonen in het waterschapsgebied waarvan je bestuurder bent. De CDA-lijst van het Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden was inmiddels al democratisch vastgelegd. Als gevolg hiervan kon ik alleen nog 'toegevoegd' worden op plaats 17.

Dit terwijl ik wel degelijk voor een verkiesbare plaats wil gaan!!

Als inwoner van Kockengen, waar waterproblematiek aan de orde is, het feit dat ik ruim 20 jaar als schouwmeester bekend ben in het gebied van HDSR, mijn bestuurlijke ervaring en nuchtere kijk op zaken, denk ik een geschikte kandidaat te zijn voor het algemeen bestuur van het waterschap HDSR. Door de procedurefouten

Kan ik echter alleen gekozen worden door middel van voorkeurstemmen!!!

Als het u allemaal nog niet duidelijk is en u vragen heeft over de waterschapsverkiezingen, bent u van harte welkom op
Zaterdag 7 maart 2015 om 10.00 uur

in het boerderijmuseum, Wagendijk 1. De koffie staat klaar. Na uitleg over het werk van het waterschap en uw vragen, gaan we naar de molen van Teckop. Hier staan de molenaars klaar om ons uit te leggen hoe deze molen in het verleden gezorgd heeft voor 'droge voeten' in het gebied. Ook nu nog, bij overvloedige regenval kan de molen worden ingezet om de moderne gemalen te ondersteunen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten